Witajcie w Nowym Roku!

Obiecałam sobie, że pierwszy post napiszę już w pierwszy dzień Nowego Roku.

Wczoraj było o fajerwerkach, a dziś mam kilka zdjęć dla Was. Korzystając z okazji wszelkich podsumowań…

Miniony rok nie był może taki jaki sobie wymarzyłam 1go stycznia 2016. Były wzloty, były upadki.. nie raz i nie dwa z roweru, czasem upadałam na duchu, ale bywało też bardzo pozytywnie. Ruszył biznes, powoli, małymi kroczkami, może ze zbyt małą determinacją, choć ostatnio wychodzę z aparatem częściej i piszę conieco tutaj. Czytam o fotografii i motywacji bo u mnie te dwie rzeczy nie szły dotąd w parze.

Wszystkich odwiedzających moją stronę zachęcam do pisania i komentowania. Jeśli szukacie odpowiedzi na pytania dotyczące fotografii, macie pomysł na współpracę, albo po prostu chcecie pogadać – piszcie śmiało.

Wracając do zdjęć – kilka sztuk z wczoraj.

img_1904

img_1905

img_1906

img_1913

img_1920

Pozdrawiam i życzę Wam wszystkim wspaniałego Nowego Roku! Bądźcie zdrowi i szczęśliwi!!

Leave a comment

